środa, 14 listopada 2012

Zaczynamy drugi raz! :)

Jako, że tematyka mojego pierwszego bloga (Odrobinka wszystkiego) nijak nie wiąże się z tematyką tego bloga, stwierdziłam, że najlepszym rozwiązaniem będzie prowadzenie drugiej strony. Zauważyłam też, że nie wszyscy są zainteresowani biżuterią i dużo bardziej wolą oglądać paznokcie, więc pierwszy blog zostanie już utrzymany tylko w tamtej tematyce. Mam nadzieje, że uda mi się pogodzić prace nad obiema stronami :D

Jak już niektórzy zdążyli zobaczyć, zaczęłam zajmować się szydełkowaniem koralikowych bransoletek :) Niektóre robię dla siebie, reszta puszczana jest w świat do nowych właścicieli. Ale koraliki to nie jedyna biżuteria jaką znajdziecie :) Namiętnie pracuje też, z maminą pomocą, nad cudeńkami wyłącznie szydełkowymi, które już niebawem światu pokaże :)

A teraz, coś z nowości:


Bransoletka kojarzy mi się z Alicją z Krainy Czarów. Nazwałam ją "Niby żółw", dlatego taka a nie inna zawieszka się do niej przyczepiła :)
Wykonana z trzech rodzajów koralików TOHO rozmiaru 11/o. Ogromnie miło mi się nad nią pracowało. Zamierzam zrobić jeszcze kilka wersji kolorystycznych, zastanawiam się jeszcze tylko jakie one będą :D

4 komentarze:

  1. Śliczna jest, na pewno włożyłaś w nią dużo pracy. Chętnie zobaczę inne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje :) Mam nadzieje, że już niedługo będę mogła zrobić następną z podobnym wzorem :)

      Usuń
  2. Cudna:) Idealnie zrobiona, równiuteńka...jestem pod wrażeniem:) Pochwal się ile czasu robisz taką bransoletkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy jaki wzór nawlekam. Z nawlekaniem zajmuje to około 4 godziny. Jakoś tak :D Samo nawlekanie koralików zajmuje nie mniej niż godzinę.

      Usuń

Cieszę się, gdy mogę przeczytać coś na temat swoich prac. Bardzo mile widziane są dla mnie wszystkie opinie, najbardziej te konstruktywne! Będę ogromnie wdzięczna, jeśli będziecie chcieli podzielić się ze mną swoim zdaniem :)