środa, 21 listopada 2012

Dopiero Listopad a u mnie...

... Anioły! :D Z koralików, dyndają sobie w okrągłych sukienkach. Do tego aureole im się świecą.



I przychodzę jeszcze z zestawem kwiatków :D Wszystkie z cieniowanych kordonków. Sama bym je chętnie przygarnęła do swojego kuferka :)




Wiem, wiem. Miały być bransoletki. Ale dzisiaj właśnie przyszły mi końcówki więc mogę wklejać i pokazywać :) I doszły nowe koraliki! Już się nie będę rozwodzić jakie są piękne bo same zobaczycie :) A przyszedł fajny benzynowy kolor!
Wszystkie jak na razie są dostępne, na pewno pojawią się na kiermaszu :)
A właśnie! Przypominam Wam o kiermaszu rękodzieła, który zbliża się już wielkimi krokami i zapraszam na stronę wydarzenia: KLIK!!

2 komentarze:

  1. Oglądałam wszystkie kolczyki z ostatnich postów i muszę przyznać, że masz do tego talent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dziękuje :) Będę kończyć już trzy bransoletki bodajże, mam nadzieję, że też się spodobają :)

      Usuń

Cieszę się, gdy mogę przeczytać coś na temat swoich prac. Bardzo mile widziane są dla mnie wszystkie opinie, najbardziej te konstruktywne! Będę ogromnie wdzięczna, jeśli będziecie chcieli podzielić się ze mną swoim zdaniem :)