środa, 28 listopada 2012

Pierwszy opracowany wzór :)

Ostatnio bawiłam się trochę programem do tworzenia bransoletkowych wzorów. Bez wprawy trudno cokolwiek zrobić, ale kiedy załapie się o co chodzi idzie dobrze. Pierwszy wzór jaki sobie narysowałam jest bez szaleństw. Bardzo delikatny, kwiatowy. Mam jeszcze narysowane przez siebie choinki, ale to innym razem nawlekę :D Tymczasem, same zobaczcie!



Wzór nie jest zbyt gęsty, ale muszę spróbować narysować kwiatki częściej, żeby bardziej było je widać. Chociaż ta wersja równie bardzo mi się podoba. Nie jest niczego za dużo ani za mało. Chyba ostatnio polubiłam bardzo fiolety, dość często się teraz pojawiają :)

2 komentarze:

  1. Świetna robota! Podziwiam Twoje umiejętności manualne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :D Żałuję tylko, że mam mały przestój w "wytwarzaniu biżuterii" :D

      Usuń

Cieszę się, gdy mogę przeczytać coś na temat swoich prac. Bardzo mile widziane są dla mnie wszystkie opinie, najbardziej te konstruktywne! Będę ogromnie wdzięczna, jeśli będziecie chcieli podzielić się ze mną swoim zdaniem :)