czwartek, 6 grudnia 2012

Drugi dzień kiermaszu za nami, a kolczyki znalazły nowych właścicieli!

Mam nadzieje, że kolczyki będą się podobały i sprawią wiele radości nowym właścicielkom :)

Pierwsze, czerwone goździki trafiły do koleżanki z targów. Jej pasją z tego, co się dowiedziałam, jest tango. Goździki były więc strzałem w dziesiątkę! Wyglądają troszkę jak sukienki z milionem falban. Do ciemnych włosów wyglądały wprost obłędnie! Oby przypominały cały czas pasję i przyciągały wzrok!


Do nowych właścicielek trafiły też, między innymi, złote śnieżynki i czerwone kwiatki :)


Z nowości przedstawić Wam mogę jeszcze kilka wzorów:

 Żółte słoneczniki :)
 Czerwone maki :)
Fantazyjne z piaskiem pustyni :)

Jutro ostatni dzień targów! Wielka okazja na kupienie mikołajkowych prezentów za niewielką cenę! Dwie z ciekawszych, moim zdaniem, propozycji można znaleźć u dwóch dziewczyn:
  • Wioletty (WW), która tworzy niesamowite bransoletki np. z kamieni naturalnych.
  • Wiolety, która wyczarowuje urocze przytulanki!
Zapraszam jeszcze raz :) I przypominam, że swoje stoiska mamy w Kampusie UKSW przy ul. Wóycickiego 1/3, budynek Auditorium Maximum :) Zakupy robić można między godziną 10-15.
A prezentowało się to tak:

 Moje stoisko :)
Stoisko Wiolety :)
Stoisko Wioletty :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, gdy mogę przeczytać coś na temat swoich prac. Bardzo mile widziane są dla mnie wszystkie opinie, najbardziej te konstruktywne! Będę ogromnie wdzięczna, jeśli będziecie chcieli podzielić się ze mną swoim zdaniem :)