wtorek, 4 grudnia 2012

Dostawa bransoletek.

Kiermasz już jutro, trzeba więc się sprężać i dopinać wszystko na ostatni guzik. Dlatego pojawiło się u mnie dużo nowych bransoletek. A maminych kolczyków jeszcze więcej :D  Doszłam już do lepszej wprawy w pleceniu. Ale ciągle nie lubię nawlekać tych maleńkich koralików, czasem doprowadzają mnie do istnego szału :D Efekt mojej pracy wszystko jednak wynagradza.

Pierwsza, której wzoru nie udało mi się w ogóle uchwycić na zdjęciu, jest w kolorze niebieskim i "gumy do żucia". Niesamowicie się błyszczy. No i dorwałam fantazyjne zapięcie w kształcie serca!


Druga jest odrobinę cieńsza od pozostałych. Robiłam ją na 5k w rzędzie. W motywie kwiatowym. Uwielbiam benzynowy kolor koralików użytych do kwiatków. Cudowny! Muszę zamówić jeszcze, o ile będą.


Chyba mój ulubiony wzór bo pojawi się dziś jeszcze raz. Znowu "benzynka" i mój ukochany kolor "pale blue"! Zawiesiłam do niej kota, jakoś mi tak uroczo wyglądał :)


Moja "morska perełka" z muszelką :D Z koralików beżowych, zielonych i lekko matowej mięty.


Jak widzicie wzór znowu powtórzony. Ale jak elegancko prezentuje się na ręce. Stwierdziłam, że połączenie matowych "zmrożonych" koralików z jednym kolorem perłowych i wysoko lśniącym to jest to! Do tego pasował mi rowerek :)


Jak Wam się podobają?

Trochę mi przykro, że tak dużo ludzi tu zagląda a nie chce komentować :( Czasem przydałby się jakieś rady albo pomysły, na które wpadniecie. Nie wierze, że wszyscy macie do powiedzenia "nic" :D Zachęcam gorąco do komentowania, każda opinia jest dla mnie ogromnie ważna!

P.S.
Jak zauważyliście na kiermaszowych tekturkach, Fox Jewelry ma swój nr gg: 45-45-56-57. Można tutaj kierować wszelkie pytania, zamówienia lub porozmawiać ze mną o biżuterii :)

2 komentarze:

Cieszę się, gdy mogę przeczytać coś na temat swoich prac. Bardzo mile widziane są dla mnie wszystkie opinie, najbardziej te konstruktywne! Będę ogromnie wdzięczna, jeśli będziecie chcieli podzielić się ze mną swoim zdaniem :)