wtorek, 4 marca 2014

Dwa komplety - naszyjnik, bransoletka, kolczyki

Cześć!

Dzisiaj chciałam pokazać dwa piękne komplety, które wykonałam na zamówienie na minione Święta :) Wiem, wiem... sporo czasu minęło. Dopiero teraz zebrałam się w sobie i obrobiłam wszystko do pokazania.

Komplety są dwa: dla Mamy i Córki :)
Serdecznie pozdrawiam obie Panie i mam nadzieję, że biżuteria służy jak trzeba! :*


TOHO: Opaque Lustred Lt Beige 123, Opaque Lustred Pale Blue, Trans-Rainbow Amethyst


TOHO: Opaque Lustred White, Opaque Sour Apple, Opaque Cherry

Mały komentarz: przepraszam, że mało zdjęć :( Robiłam ich ogrom ale zdjęcia biżuterii są okropnie niewdzięczne... Z kilkudziesięciu zdjęć tylko te wyszły ładnie, ciekawie i możecie chociaż trochę zobaczyć ich urok. Komplety składają się z naszyjnika, bransoletki i pary kolczyków.
Jako, że Córka lubuje się w sowach - słodka sowia zawieszka przy bransoletce :)

Długość każdego naszyjnika to około 40-45 cm, bransoletek 18 cm razem z zapięciem a długość kolczyków zależała od wzoru - starałam się dobrać w taki sposób, żeby wzór dobrze się układał.

Trochę mniej zajęć na uczelni (chociaż praca dyplomowa sama się nie napisze!) zachęciło mnie do większego zaangażowania w biżuterię niż ostatnio :) Pokażę więc małą zapowiedź następnych błyskotek:


Ostatnio zamówiłam też "pewne koraliki" na "pewien projekt", którego nie mogę się już doczekać, żeby zacząć realizować! Zdradzę tylko, że tak grubego sznura jeszcze nie plotłam a nawlekanie 24 metrów koralików już mnie przeraża... :D

1 komentarz:

Cieszę się, gdy mogę przeczytać coś na temat swoich prac. Bardzo mile widziane są dla mnie wszystkie opinie, najbardziej te konstruktywne! Będę ogromnie wdzięczna, jeśli będziecie chcieli podzielić się ze mną swoim zdaniem :)