czwartek, 2 stycznia 2014

Romantyczne bolerko na lato

Cześć!

Wiem, że do lata jeszcze długa droga. Ale w świecie dziergania jest teraz najlepszy moment, aby zacząć tworzyć właśnie na ciepłe dni :) Dlatego dziś pokażę jedno z moich ulubionych bolerek, z którym prawie nie rozstawałam się w minione lato! Dzięki wypukłym różyczkom wygląda bardzo romantycznie i dziewczęco. Bolerko pasuje najbardziej do zwiewnych sukienek i spódniczek. Nosiłam je też do spodni i wygląda równie zachwycająco :) Uwielbiam je nosić szczególnie, że wywołuje ogromne zainteresowanie. Miny osób, które pytają gdzie kupiłam, a ja odpowiadam, że "wydziergała Mama", są bezcenne :)




Już nie mogę się doczekać kiedy będzie lato ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, gdy mogę przeczytać coś na temat swoich prac. Bardzo mile widziane są dla mnie wszystkie opinie, najbardziej te konstruktywne! Będę ogromnie wdzięczna, jeśli będziecie chcieli podzielić się ze mną swoim zdaniem :)