czwartek, 7 lutego 2013

Zimowa torba :)

Miało być już po zimie, a dzisiaj znowu pada śnieg! Po Świętach zima mogłaby już sobie odpuścić - jest niepotrzebna :P Mi już tęskno do wiosny i wyższej temperatury. Ale skoro znowu pada ten śnieg, pokażę Wam co mi umila wychodzenie na dwór - gadżet typowo zimowy (ze względu na stylizację) ;)




Torba ma nawet pompony! W środku obszyta jest białym materiałem (który widać przez ażur), ma dwie kieszonki, zapinana jest na suwak. Rączka w środku ma sznurek, dzięki czemu nie rozciąga się i cały czas jest właściwej długości ;) To mój zimowy ulubieniec!

3 komentarze:

Cieszę się, gdy mogę przeczytać coś na temat swoich prac. Bardzo mile widziane są dla mnie wszystkie opinie, najbardziej te konstruktywne! Będę ogromnie wdzięczna, jeśli będziecie chcieli podzielić się ze mną swoim zdaniem :)