poniedziałek, 11 listopada 2013

Lisie robótki ręczne :)

Cześć!!

Wiem, wiem... blog jest bardzo zaniedbany, przyznaje się bez bicia :( Niestety mam mało czasu na robótki. Ale ostatnio, podczas przerw w nauce, wpadłam na pomysł. A jak wpadłam na pomysł to wzięłam się do roboty :)
Przychodzę dziś do Was z małym tutorialem (pierwszy raz coś takiego robię więc wyżyn graficznych nie osiągnęłam xD). Jestem ciekawa czy Wam się spodoba :)

Przedstawiam - Lisa z filcu!


Jak Wam się spodobał?
Mam nadzieję, że będę częściej tu wpadać :)

Buziaczki! :*

2 komentarze:

  1. Rewelacja, a ten ogonek co wspominasz, że można dodać to fajnie by wyglądał z tyłu etui :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motyw z tyłu faktycznie świetny :D Uwielbiam oglądać tego typu bluzy, bluzki (z grafikami "przód-tył"). Tak jak mówisz, tutaj też idealnie by się to sprawdziło! :D

      Usuń

Cieszę się, gdy mogę przeczytać coś na temat swoich prac. Bardzo mile widziane są dla mnie wszystkie opinie, najbardziej te konstruktywne! Będę ogromnie wdzięczna, jeśli będziecie chcieli podzielić się ze mną swoim zdaniem :)